Rekommendationer

2020-12-23

Var väldigt noga med att läsa det finstilta (om ni får något), kostnaden blev 4 gånger högre än offerten och helt utan kommunikation. Oerhört oseriöst bolag som jag starkt avråder från att nyttja. Skickar bestriden faktura till KFM, extremt oseriöst företag. Välj någon annan, det blir billigare i slutändan. Läs mer

2020-04-21

Deras räntefria lån såg bra ut, notera dock att kommer pengarna in en dag sen så ändras hela skulden till 20% ränta. Det samma om du rundat av beloppet fel. Mycket oseriöst beteende som jag hoppas de slutar med. Undvik.... Läs mer

2020-03-13

Trevlig rörmokare även om kunskapen kring pumpar nog saknades. Fick ringa en annan firma nästa dag som hjälpte mig att ordna vatten i stugan. Betyget reflekterar kontakten med ekonomi som ringer dagen efter. Blir utskälld för att jag inte betalade på plats (informerades inte om det) och blev kallad alla möjliga otrevliga saker. Skulle betala på stuts från sjuksängen, diverse hot om inte så skedde. Bad att få en faktura men det var helt omöjligt, den fick man först efter betalning. Jag bestred inte ens beloppet som var högre än överenskommet, ändå dessa otrevliga hot.. Undvik detta företag om ni kan. Läs mer
André S , Anna Linnea W gillar detta

2020-01-20

Det finns mycket att önska om bolagets ekonomiavdelning. Inga svar på mail och dålig koll på administrationen. Läs mer

2019-09-23

Vår VM har legat nere i över ett dygn nu, orsakad av en enhet som fått fullt minne. Trevlig support men kanske inte för de som behöver hög tillförlitlighet. Läs mer

2018-09-30

Ingen Specifikation på sina fakturor och så extremt amatörmässigt utformat att jag var säker på att det var en bluff faktura som kom. Företaget ser ut att vara 15 personer som alla går på ackord..... Läs mer

2018-09-05

Tog mig tid att be om en offert och ett besök, de kanske är bra men jag vill inte betala över 1100kr timmen (135000kr för 120 timmar exkl, material). Läs mer