Lisa H

Rekommendationer

2019-09-02

Jonni hjälpte oss med försäljningen av en villa i Spånga, ett objekt med stort renoveringsbehov. Han har hela tiden varit en trygg och kunnig ledsagare i en försäljning med mycket speciella förutsättningar. Vi upplevde Jonni som proffsig och strukturerad, och han har verkligen gjort det där lilla extra för att få ett så högt slutpris som möjligt. Lämnar varma rekommendationer! Läs mer
2019-11-13 Jonni S svarar Lisa H
Tack för ert fina omdöme. Det var så kul att få hjälpa er, helt klart speciellt, och framförallt kul att det slutade väl! Ha det gott!

Hälsningar Jonni
Jonni S, Henrik F gillar detta

2018-10-17

Vi köpte ny lägenhet som förmedlades av Sanna, och valde att även sälja den gamla lägenheten med hennes hjälp. Vi har upplevt Sanna som en mycket engagerad mäklare, och hon jobbade in i det sista för att vi skulle sälja till ett pris vi var nöjda med (vilket vi gjorde). Både som köpare och säljare har Sanna varit väldigt tillgänglig, snabb på att återkoppla och guidat oss på ett tryggt sätt genom båda processerna. Vi är mycket nöjda! Läs mer
2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden svarar Lisa H
Stort tack för förtroendet både vid köpet och försäljningen. Tack för fina ord :)
Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden, Suzanne F gillar detta