Helena A

Rekommendationer

2019-10-03

Sanna Ljung är mycket serviceinriktad, vänlig och snabb med feedback. Om vi någon gång skulle sälja den lägenheten vi nu köpt på Amhults byväg 3, skulle jag utan tvekan lämna objektet till Sanna Ljung Läs mer

2018-12-03

Hej, opererade mig den 16 augusti för grå starr. Fick efter operationen en svullnad på hornhinnan och blev helt blind, fick uppsöka akuten på Mölndal, synen återkom så småningom, men, jag hade fortfarande problem med ögat som värkte och gjorde ont. Ringde då till Vårda Göteborg, och fick ett återbud. Fick till svar att det inte var något fel på mitt öga, ringde efter hemkomsten till Frölunda Specialistsjukhus ögonavd. och bad om hjälp, dom skickade mig då till ögonakuten där det konstaterades att jag hade ett sår på hornhinnan. Fick medicin mot detta och vid ytterligare återbesök hos Vårda påtalade jag detta , fick då till svar att det var inget fel på mitt öga och att jag varit hos allmänpraktiserande läkare som inte visste något om ögon. Jag visade då namnet på läkaren, men, Vårdas läkare gav det ingen notis. Jag har inget förtroende för Vårda Göteborg och kommer därför inte att operera mitt högra hö där. Läs mer