Magnus Ö

Rekommendationer

2019-01-12

Min sambo och jag sålde en trea i Akalla med hjälp av Camilla. Fast ska vi vara ärliga så sålde Camilla vår trea, vi kunde mest stå och titta på.

Innan försäljningen så kom Camilla och tittade på lägenheten svarade direkt på alla de frågor vi hade, visste hon inte till 100% så sa hon det och bad att få återkomma.

Hon är väldigt rak i sin kommunikation vilket är något vi uppskattar. Hon förklarade vad hon såg som för och vad hon såg som nackdelar.Vi hade ett pris som vi tyckte var rimligt men tillsammans med Camillas input där hon noga förklara de vad som skulle ske beroende vilket pris vi satte. Vi gick på det pris hon föreslog och det visade sig att det hon sa stämde nästintill på pricken. Hon var noga med att vi skulle känna oss bekväma och förklarade vad vi kunde förvänta sig

Under försäljningen var det lätt att följa budgivningen samt att Camilla höll oss uppdaterade kontinuerligt. Vi fick ett 2 siffrigt antal intressenter något som är ovanligt för tillfället och av dom var häften med i budgivningen.

Mötet med köparna höll Camilla i och var väldigt noga med att både vi och köparna kände oss bekväma och nöjda och förklarade noga alla steg vi har att förvänta oss innan försäljningen är klar.

Vill ni ha en professionell mäklare som är väl insatt i marknaden, noga med att båda parter känner sig nöjda och som framförallt har ett stort hjärta, inte bara ser till kronor och ören samt brinner för det hon gör så ska ni kontakta Camilla. Läs mer
2019-02-13 Camilla A svarar Magnus Ö
Tack snälla för ert otroligt fina omdöme! Ni sätter verkligen ord på alla de delar som jag själv anser är otroligt viktiga i min yrkesroll. Vill även tacka för förtroendet - från början till slut! Stort lycka till med ert framtida boende! MVH Camilla