Rekommendationer

Tack Robban
Framsidan blev riktigt bra.👍🏻
Radeks Mark & Betong AB gillar detta

2019-05-23

Stolpes fick uppdraget att lägga om vårat tak. Detta skedde efter att företaget lämnat en mycket tydlig offert med prydligt uppställda poster. Byggstart kunde även ske på dagen, efter våra önskemål.

Vi gjorde om en del plåtdetaljer, och förväntade oss att Stolpes skulle göra ett bra jobb. Faktum är även att Stolpes gjorde mer en vi bad om.

Företaget är även mycket lätta att kommunicera med. Det finns inga otydligheter från de anställda och tillgängligheten är hög.

Stolpes har även efter slutförd entreprenad fortsatt att hjälpa oss med frågor. Vi har fullt förtroende för Stolpes och rekommenderar verkligen företaget. Läs mer
2020-04-20 Thomas S svarar Robban H
Hej Robban !

Tack för att du tog dig tid och skriva lite kring ditt takbyte:)

Vi har sett att man kan utföra Era takbyten på olika sett men att montera en råspont som undertak istället för masonit är ju Rolls Royce som du valde men att ha kvar masoniten och bara justera/laga den om det behövs och lägga nytt betongtegel en annan!

Du valde ny plåt på kupor och det är nog en bra idé då vid valet av råspont så höjs nivån på taket med drygt en cm och gör att plåtbeslag och så ligger och rider och får en dålig anslutning mellan plåt och tegel.

Hör av dig om det är nåt mer vi kan bistå med!
MVH Thomas Stolpe
Thomas S gillar detta

2019-01-12

Avsmalningsmenyn var fantastiskt bra. Trevlig lokal, ligger lite isolerat och kallt på vintern. Läs mer
Bockholmengruppen gillar detta