Karl Robin Johannes S

Rekommendationer

2020-10-22

Det lilla byggföretaget som känns stort; Dålig kommunikation gällande slutbesiktning och inflyttningsgenomgångar. Allt skylls på Covid-19 såsom avlyst snickarehjälp trots att externa företag (veteranpoolen bl.a) jobbar som vanligt och det är tyvärr alltid kunden som drar det korta strået. Personal byts ut titt som tätt som leder till att mycket faller mellan stolarna. Ej tillmötesgående även i små avseenden. Löften som ej hålls. Och efter inflytt så kan du som köpare se fram emot hantering av garantiärenden som taget ur en Kafkaroman. Det är i svåra tider människor visar sitt sanna jag och tyvärr så är det inte något vackert vi upplever hos Hökerum. Läs mer

2019-01-21

En av de sämsta webshoppar jag har varit med om. Tog 3 dagar att få en missad retursedel skickad till mig då jag ville byta varan. När jag sedan skickat iväg varan så hinner dom höja priset på varan som för övrigt inte var annonserad som en reavara varav jag inte stressade med att få den missade retursedeln. Lägg dessutom till en kundservice som inte kan nås via telefon och en webchat som sporadiskt är öppen (men mesta tiden stängd). Läs mer