Marcus S

Rekommendationer

2019-01-24

Marcus S skrev om Palma Bygg
Vi ville göra om vår 2,5:a till en fyra genom att flytta köket till vår möblerbara hall och dela av vardagsrummet med en vägg. Vårt badrum behövde en rejäl uppfräschning och vi ville ha alla rum tapetserade/ommålade.
När vi tagit in offerter och träffat representanter från några olika byggfirmor föll vårt val på Palma och det har vi inte haft anledning att ångra.

Mikael lyssnade på oss och besvarade alla våra frågor. Av honom fick vi en hel del råd och tips som vi satte stort värde på. Zeljko kom och gick igenom allt väldigt noggrant inför byggstarten. Med honom hade vi sedan fortlöpande kontakt under byggtiden. Han var lätt att nå och svarade snabbt på våra frågor och funderingar. Nenad gjorde ett lysande jobb i vår lägenhet. Han snickrade bland annat ihop en otroligt fin dörrkarm som vi blev väldigt nöjda med. Palma löste smidigt de problem som uppstod längs vägen och vi kände oss hela tiden trygga med dem.

Vi har fått ett helt nytt hem med ett rymligt kök, ett lyxigt badrum, vackra slipade golv och framför allt: Nu har barnen varsitt rum och vi ett riktigt sovrum. Vi är alla väldigt glada för vår fantastiskt fina lägenhet och rekommenderar Palma varmt till alla som behöver låta renovera sina hem! Läs mer