Beth L Holmkvist

Rekommendationer

2019-02-18

Fruktansvärt dåligt. Varnar verkligen för att använda denna byrå. Vi har haft ett arvskifte för en person som gick bort i februari 2017 och ärendet är fortfarande inte slutfört. Det har varit förseningar, byte av handläggare, svarar inte på mejl och telefon. De anlitade en auktionsfirma för bohaget som röjde i lägenheten så det såg ut som en bomb hade slagit ner. Allting de inte ville ha, utslängt på golvet, en skymf mot den person som vårdat sina ägodelar ett helt liv. Det tog ett år innan arvskiftet gjordes och betalades ut, detta trots att den lägenhet som fanns i boet såldes på en månad. Nu har det gått ytterligare ett år för dem att göra en slutredovisning, som skulle göras efter deklarationen till skatteverket och det är fortfarande utbetalt resterande summor. För denna urdåliga behandling av ärendet har de dessutom haft mage att ta oförskämt mycket betalt. 88000 kr för att göra en bouppteckning, ett arvskifte och säja en lägenhet (vilket mäklaren skötte). En oerhörd nonchalans och dåligt kundbemötande. VARNIING!!! Läs mer
Bella A v gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte