Rekommendationer

2019-12-03

Vi har ett vardagsrum med 5,5m i tak, där vi behövde hjälp med att ta ner tapeter, spackla, armera gamla sprickor och måla om.

Efter att ha begärt in ett par offerter valde vi att gå vidare med Jf Måleriteam efter att ha träffat Johnny: trevlig och rak i sin kommunikation, punktlig, och han lämnade en mycket rimlig offert över arbetet.

Därefter fortsatte det på samma spår: allt gjordes oerhört noggrant, effektivt och snyggt! Tapetrivarna var från inhyrd firma - även de trevliga och effektiva.
Jobbet blev t.o.m. klart tidigare än förväntat. Rekommenderar starkt Jf Måleriteam och kommer själv anställa de igen vid framtida målerijobb. Läs mer
2019-12-03 JF Måleriteam svarar Nahal Ghanbari
Hej Nahal,
Tack för ditt fina omdöme. Kul att ni blev så nöjda med allt. Återkom gärna om ni vill ha mera målningsarbeten utförda.

Mvh Johnny
Fredrik N gillar detta

2019-03-01

Flyttade hösten 2018 och valde FlyttHarry efter att ha tagit in offerter från olika ställen. Här hade man god kommunikation, fint bemötande hos kundtjänsten och mycket bra pris. Lagom till flyttdagen kom man på avsatt tid, var jättetrevliga och effektiva. Då jag skulle flytta möblerna från Uppsala till Stockholm så var man tydlig med tidsplan, rutt och upplägg. Allt sköttes jätteproffsigt och jag är var verkligen jättenöjd. Kan bara rekommendera! Läs mer

2019-03-01

Flyttade i början på hösten 2018, och mäklarfirman hade avtal med Nox gällande flyttstäd. Det blev riktigt fint, man missade varken hörn eller lister, bakom vitvaror etc. - ställen där det annars kan slarvas med.
När jag kom på att jag missat att tömma ett skåp i köket, så var de lätta att komma i kontakt med, och kvinnan i kundtjänst var väldigt trevlig. Man ordnade så jag kunde komma och hämta det sista, och de var noga med att lämna kvar sånt som jag ville skulle få stå, som toapapper, tvål och dyl.
Tacksam att det gick smidigt och lätt, och för så överkomligt pris! Läs mer
Minea C gillar detta