Emir Sa

Rekommendationer

2019-03-03

Ok städat, men inte helt fläckfritt. De verkar inte förberedda på flyttstäda lägenhet utan el. Borde stått tydligare att man ska ha el i lägenheten innan man beställer. Tyckte inte heller om att de använde underleverantör för städjobbet utan att meddela i förväg. Trodde faktiskt att e-städ skulle städa själva. Ena tvålpump försvann under städning, antar att den råkade försvinna med städfolket. Kommer inte använda dessa igen. Läs mer
2019-03-04 Representant för E-Städ svarar Emir Sa
Hej Emir!
Om man läser våra villkor står det tydligt att det ska vara el där vi städar. Detta står under punkt 2. i villkoret. Det står även att vi förbehåller oss rätten till att använda underleverantör om vi inte har möjlighet. Detta står under punkt 9 i villkoret. När det står kvar saker i utrymmena som vi städar kastar vi de då vi antar att det är skräp. För det står att städytorna skall vara tomma. Du har inte nämt något om tvålpumpen till oss för att vi ska kunna förklara. Jag förmodar att du EJ har läst villkoren vid bokning eftersom du tar upp dessa punkter här. Vi informerar alltid våra kunder att läsa villkoren innan bokning. Just därför ber alla kunder boka via hemsidan för att de ska ta del av villkoren innan godkännande av bokning. Hur ska det kunna vara fläckfritt när vi ej kan dammsuga då det saknas el i huset? När vi står för våra villkor så förväntas att även kunden ska hålla villkoren.

MVH
E-städ
2019-03-09 Emir Sa svarar Representant för E-Städ
Min fru har nämnt det men ni sket i att svara på mejlet.
Läs mer genom att expandera tråden +