Joakim G

Rekommendationer

2020-03-19

Rozbeh var utifrån en köpares perspektiv en jättebra kontakt. Väldigt professionell och alltid snabb med svar på frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera! Läs mer
2020-03-20 Rozbeh K svarar Joakim G
Tack så hemskt mycket för det fina omdömet Joakim. Min ambition är alltid att köpare (och säljare) ska känna att de får snabba återkopplingar och alltid kan ställa frågor så ditt omdöme betyder väldigt mycket. Jag är övertygad om att du kommer trivas hur bra som helst i din nya lägenhet och jag önskar dig all framgång i studierna! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta

2019-04-03

- Jag har köpt en bostadsrätt på 64 kvm.

- Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren, där vi fått privat visning med kort varsel, och även fått tillgång att göra besiktning av lägenheten med kort varsel.

- Hade inte några speciella förväntningar då detta var mitt första bostadsköp. Således var jag positivt överraskad av servicen och flexibiliteten som visats vid tillfällen då vi kunde flytta plats på skrivningen av lägenheten på grund av omständigheter.

- Min upplevelse med Mikael som mäklare har varit trygg och jag har kunnat ta kontakt med honom och fått svar väldigt snabbt. En mäklare som visat god och ärlig service. Läs mer