HELEN Ö

Rekommendationer

2019-11-04

Vår lilla Ragdollbäbis på 6 månader har varit en vecka på Villa Minnet. Supernöjda och det mörks verkligen hur mycket ägarna älskar katter. Kan varmt rekommendera Villa Minnet! Läs mer

2019-05-19

Vi har anlitat Qicon vid två tillfällen. Dels vid totalrenovering av en tvättstuga samt vid ombyggnation med ändringar i planlösning och ett helt nytt kök i en lägenhet.
Qicon kommer alltid med ett mycket väl genomarbetat offertförslag där allt är specificerat. Som kund vet du alltid exakt vad som ingår. De är mycket noggranna, kunniga och proffsiga och arbetet som vi fått levererat håller mycket hög nivå. Vi slutbesiktningen så såg Qicon till och med grejer som vi inte hade noterat.
Vi kan varmt rekommendera Qicon! Läs mer
2019-05-19 QI Construction svarar Helen Ö
Tack Helen! Det är alltid lika roligt att få renovera åt er. Ni är bra beställare, då ni alltid vet vad ni vill ha och har förberett er väl genom att välja material redan innan vi offererar. Då är det lätt att skriva en specad offert. Det som gjorde det här projektet lite annorlunda var alla vinklar i lägenheten, nästan som ett Pål Ross-hus, fast vinklar istället för runt ;-)

2019-04-14

Helen Ö skrev om Folkhemmet
Kunnig personal i butik och trevliga killar som levererade, trots att de fick bära upp soffan 4:a våningar. Läs mer
2019-04-17 Douglas C svarar Helen Ö
Tack Helen för dina trevliga ord och det är alltid bra att killarna får röra på sig ?

/Folkhemmet