Fredrik K

Rekommendationer

2021-02-13

Kom och tittade på vårt badrum och var jättetrevliga. Återkom sedan aldrig med offert förrän vi jagat efter dom. Och kom sedan med ungefär 3 gånger högre pris än andra bolag. Knepigt företag. Verkar inte särskilt intresserade av sina kunder. Läs mer

2021-02-09

Kom snabbt och tittade på de vi ville ha hjälp med men kom aldrig med någon offert. Tappade väll intresset. Slutade bara att höra av sig. Läs mer

2019-04-18

Fredrik K skrev om Thujor.se
Måste tyvärr säga att jag blev lite besviken då leveransen av mina thujor kom en vecka tidigare(!?) än vad jag önskat. Så blev tvungen att panikgräva alla hål och planera var de skulle vara. Skulle även resa bort några dagar så nu får vi se om de överlever.
Att önskad leveransvecka inte alltid blir rätt kan jag förstå men för tidigt känns ju onödigt.

Plantorna i sig verkar vara toppenkvalitet och beställningen var mycket enkel att göra så där finns inget att klaga på.
De kanske bör se över sina leveransstrukturer. Läs mer
2019-04-18 Thujor.se svarar Fredrik K
Hej Fredrik
Tack för din reco.
Precis som du skiver erbjuder vi kunden att önska en vecka då plantorna ska vara levererade. Detta för att vi ska kunna säkerställa att plantorna finns på plats när kunden ska plantera. Ser i din order att du har som önskemål att plantera vecka 17. Eftersom vi har en röd dag på måndagen i vecka 17 och för att vi inte skulle missa att ha plantorna hos dig under denna vecka skickades plantorna med leverans i slutet av vecka 16. Mycket roligt att du ändå känner dig nöjd och vi hoppas du kommer trivas med dina nya häckplantor. Har du några frågor är du alltid välkommen att kontakta oss.
Mvh/Thujor.se