Mats L

Rekommendationer

2019-08-15

Jag har velat och har fått information och prov på behandling. Gabriella som tog emot mig var professionell, serviceminded, absolut positivt mottagande. Jag hade dessa förväntningar och miljön och även de övriga personalen har levt upp till mina förväntningar.
Jag ville fortsätta behandlingen gärna, men en incident (jag blev anklagad av att ha slagit min bildörr mot en annan parkerade jättebils dörr) vid parkeringen gjorde, inte minst - som jag upplevde-den i en ganska hotande miljö - att jag valde att inte åka tillbaka till Huvudsta. Synd, jag har sett fram emot behandlingarna! Läs mer
Anna SkinCare & Beauty A gillar detta

2019-04-22

Mats L skrev om BM VillaTak
1. Vi bad Björn att komma och kolla vårt tak då vi hittade en del av en takpanna i gården efter stormen. (Företaget anlitades ca. 4 år sedan att byta vårt tak )
2. Björn bemött oss ed professionalitet och korrekthet, och kom till oss efter en dag.
3. Våra förväntningar har varit att företaget gör en korrekt genomgång - vad behöver göras och när - Björn gjorde besiktnings- arbetet korrekt och debiterar ett korrekt belopp för arbetet. Läs mer
Björn M gillar detta