Henrik S

Rekommendationer

2020-01-29

Jag köpte en Kungsgran och det var lite problemmed betalning som hängde sig. Kvalitén var inte helt på den nivå vi trott, då den barrade redan då vi tog in den, det var glest med grenar nedtill åt ett håll. Längden och dimension på stammen i botten var bra. Levereransen fungerade bra. Läs mer
2020-03-15 Smålandsgran AB svarar Henrik S
Hej Henrik,
Tack för att du tog dig tid att skriva till oss.
Glad att läsa att du är nöjd med leveransen. Vet att det var väldigt hög belastning vissa dagar och att hemsidan hängde sig ibland. Vi har jobbat på det nu inför nästa år och hoppas att det ska vara löst.
Granarna har haft några tuffa år bakom sig. Tack vare att fler handlar ekologiskt, som du, har granarna bättre förutsättningar för varje år som går. Vi hoppas på tätare granar nästa år. Om det är så att du är missnöjd med nästa gran så hör du av dig till oss, så får vi en chans att byta ut den.
Önskar dig en härlig vår!
Hälsningar Smålandsgran

2019-05-10

En trevlig person att arbeta tillsammans med. Karin visar kunskaper om att kunna marknaden och en bra strategi i försäljningen av objektet. Fick en värdering på lägenheten innan försäljningen som även stämde med slutpriset. Duktig på att återkoppla och "knyta ihop säcken". Läs mer
2019-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Henrik S
Hej Henrik,
Tack för ert förtroende. Det har varit trevligt att samarbeta med er och fått hjälpa er i flera affärer och kul att ni är nöjda. Vi ses snart på tillträdet. /Karin