Camilla B

Rekommendationer

2019-05-22

Skulle testa provstädning via Företaget och fick inget besked om jag behövde ha städmaterial hemma. Utgick ifrån att städarna då skulle ha med sig material vid en första städning. Tyvärr var så inte fallet.
Ingen från företaget ringde upp för stt be om ursäkt eller proaktivt föreslå en lösning för nytt tillfälle. Det fick jag som kund göra vilket jag tycker tyder på ett uselt kundbemötande. Fick en ny städtips dagen därpå men då dök städarn upp nästan 2h sent där jag som kund var tvungen att ringa företaget för att stämma av när i tiden de skulle dyka upp.

Städningen genomförd var helt ok, men trist med ett så dåligt bemötande. Läs mer
2019-05-22 Jovanka J svarar Camilla B
Hej Camilla,
Vi jobbar sten hört att våra kunder ska vara nöjda både från bemötandet till utfört arbetet.
Som jag själv säger vi alla är bara mänskliga och kan göra fel vilket vi har gjort.
Den dagen du inte hade städmaterial hemma skickade jag tjejer vidare och planerade städningen dagen efter med dig vilket var lite sent på grund av trafiken och var lite extra arbetet att utföra på första adressen du fick info om detta.
Anledningen att du var så sur är att vi tackade nej till dig som kunden när du ville att vi ska förtäta städningen hos dig dock för samma pris som provstädningen.
Vi helst tackar nej till kunder som uppskattar inte vårt arbetet än att be efter jobbet.
Lägger in kopia på din mejl som du skrev till oss.
Lika så det var provstädningen på hemstädningen inte storstäd

Vi tyckte städningen var ok. Har dock ett par synpunkter.

- det var inte städat/dammat på alla lister vilket var utlovat.
-vill att det ska rengöras mellan kakelplattor i badrum
-torkning av lådor i kök skulle jag också vilja att det ingår

Vi är intresserade av 1ggr/månad initialt. En fredag i månaden, helst från kl 11.

Givet att första städningen inte blev bokad enligt ök, och inte heller riktigt blev som utförd som utlovat skulle jag vilja att även nästa tillfälle blev på ”prov priset”.

Är det ett upplägg som är möjligt skulle vi vara intresserade av att teckna ett kontinuerligt upplägg därefter.
Jovanka J gillar detta