Rekommendationer

2020-02-08

Vi hade gett upp hoppet. Träffat olika läkare, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, gjort MR-röntgen, naprapater, massörer - i 10 års tid. Utan att få någon hjälp värd namnet.

Efter att ha sökt lite på nätet dök Mahr och Sabbatsbergs ryggcentrum upp. Recensionerna lät för bra för att vara sanna. Utan större förhoppningar åkte vi dit.

Och tur var det. Trevlig, rak, tydlig - och framför allt HJÄLPTE han oss! Om vi hade fått träffa honom direkt hade vi sparat 10 års lidande och besparat den så kallade vården både vår och deras tid. 10-dubbla snubbens lön. Nu. Vill också berömma stället i stort. Såg inte ut att vara mycket till världen, men allt var utöver den vanliga vården.

Mahr får aldrig sluta jobba. Han räddar liv. Läs mer
2020-02-10 Sabbatsbergs Ryggcentrum svarar Bengt Johan T
Jag och vår personal tackar hjärtligt för dina fina ord! Hos oss är patienten alltid i centrum och vi försöker vårt bästa. Jag rekommenderar alla som har återkommande eller långvariga besvär med rygg, nacke och skuldror att söka sig till en behandlande terapeut med specialinriktning på rygg och nacke. Det kan vara en sjukgymnast med påbyggnadsutbildning inom ortopedisk manuell terapi (OMT), en kiropraktor eller en naprapat. Gemensamt för de tre yrkesgrupperna är att de mobiliserar (töjer) och/eller manipulerar (knäcker) leder och stretchar muskler specifikt utifrån patientens behov. Men framför allt analyserar man noggrann patienten och hittar alltid roten till besvären. Tack ännu en gång för att du delar din upplevelse hos oss! Med vänlig hälsning /Mahr och personalen
Sabbatsbergs Ryggcentrum gillar detta

2019-05-22

Vi har vårt barn på Saltkråkan sedan ett år tillbaka. Är otroligt nöjda på alla sätt. Det _är_ Västerås bästa förskola :) Läs mer