DIANE J

Rekommendationer

2019-05-27

Vi kan varmt rekommendera Tommy Andersson som mäklare. Tommy hjälpte oss sälja vår villa i maj 2018. Under förberedelserna av försäljningen var han väldigt noggrann kring allt från hur säljprocessen gick till och vad Svenskfastighetsbyrå kunde erbjuda oss till hur husbilderna togs och vilken information om huset som var viktigast. Han gav oss mycket goda råd om hur vi kunde göra huset mer tilltalande inför en visning samt att vi även anlitade en homestylingfirma som han rekommenderade. Vi anser att homestylingen hade en positiv påverkan på vårt slutpris. Hans professionalism och fingertoppskänsla för processen gjorde att vår husförsäljning gav ett lyckat resultat, särskilt med tanke på att marknaden hade hamnat i en väldig svacka när huset kom ut på marknaden. Från start till slut har Tommy inte lämnat något till slumpen och han har alltid varit hjälpsam och proaktiv. Det syns att han brinner för sitt yrke och hans långa erfarenhet i mäklarbranschen är mycket värdefull för både säljaren och köparen. Hälsningar från Svante & Diane Läs mer
2019-06-11 Tommy A svarar DIANE J
Hej Diane! Oj vilka fina ord! Det var ett nöje från början till slut att hjälpa dig och Svante med husförsäljningen! Kommer minnas samarbetet länge - ert engagemang med ”historieboken” och trädgårdsdokumentationen är bara några exempel på ert bidrag i teamworket! Tack igen, och trevlig sommar!