Lili Carina S

Rekommendationer

Lili Carina S

2019-06-06

Jag har sålt ett hus i Rörhamns marina. Thomas är alltid glad och trevlig och lätt att få tag på.Men några saker gör att jag inte är helt nöjd. Då jag frågade om jag kunde se annonsen innan publicering sa Thomas att han garanterade att den var snygg och bra. Han ville gärna lägga ut den snabbt då han precis sålt ett hus på Övre Rörhamnsv. Litade naturligtvis på honom. Blev väldigt besviken när jag läste annonsen!!! Alla rum fanns inte med på bild. Det kan jag leva med men undrar fortfarande varför det var så? Den inledande texten var så usel (både innehållsmässigt och språkligt) att jag fick skriva om den. När detta sedan ändrades läste jag rumsbeskrivningen. Vet inte vad som åsyftades men det var inte mitt hus som beskrevs!!! T. ex. har jag två badrum, i texten stod ett badrum samt gästwc. Beskrivningen av köket stämde inte heller, färgsättningen av rummen var helt fel osv. Sammanfattningsvis tycker jag att det är nonchalant skött. Visst fick jag huset sålt men tråkigt att så mycket fallerade! Så toltalt sett tycker jag inte att hela affären är bra skött hela vägen igenom. Läs mer