Rekommendationer

2020-11-09

Reklamerade en lagningstejp för skalkläder bara några dagar efter köp. Jag satte tejpen på ett nytvättat plagg av nylon, vilket det stod på produkten att man kunde. Två dagar senare hade tejpen lossnat i kanterna och spruckit över hålet. Butiken hävdade att jag 1) inte hade satt tejpen på rätt sorts material och 2) hade satt den på ett smutsigt plagg och sedan ramlat och orsakat hålet. Inget av detta stämmer. Jag skickade nya bilder på plaggets materiallapp och länkade till produktsidan där det stod att man kan sätta denna produkt på skalplagg av nylon. De vägrar ändå ta emot reklamationen. Otroligt dåligt ansvarstagande. Rekommenderar ingen att handla här. Läs mer

2020-05-05

En mysig förskola med små barngrupper där trygghet, kreativitet, glädje och lärande genomsyrar verksamheten. Personalen är varma, snälla och kompetenta samt har ett enormt engagemang. Som förälder i ett kooperativ har man både insyn och inflytande i verksamheten. Rekommenderas varmt! Läs mer

2019-06-16

Willy sålde vår lägenhet. Han var förtroendeingivande, trevlig och lätt att tycka om. Han hade en tydlig strategi för försäljning, vilket gav förväntat resultat. Han var driven, engagerad och lyhörd samt mån om att skapa en god upplevelse för både oss säljare och köparna. Skulle gärna anlita Willy igen! Läs mer