Ann-Sofie Elisabeth K

Rekommendationer

2019-08-19

Inför min flytt så önskade jag ett ”helhetspaket” med både flytthjälp, magasinering och flyttstäd. Jag anlitade därför Flyttgiganten, och det är verkligen ett av de bästa valen jag gjort för att underlätta min flytt. Jag är otroligt nöjd med deras arbete!
Trevlig och hjälpsam personal, lätta att nå, hög service och alla parter höll tiderna vi kom överens om. Dessutom får jag också ge ett stort plus för rimliga priser, och ett flyttstäd i toppklass!
- Om man ska ge någon form av konstruktiv kritik, så kan informationen om förråd/magasinering vara lite tydligare. Jag irrade runt lite grann då jag vart lite osäker på vart mitt förråd var placerat samt koder till dessa.
- Bra att veta att endel personal som man får hjälp av inte pratar svenska. I mitt fall gick det bra att kommunicera på engelska.
- Sammanfattningsvis ger jag 5 av 5 i betyg. Läs mer

2019-07-17

Allan är en glad och hårt arbetande mäklare som gör allt för att uppnå ert gemensamma mål oavsett om det gäller sälj eller köp av bostad. Jag sålde min lägenhet via Allan, och jag ger högsta poäng i tillgänglighet, tålamod, information, punktlighet och dessutom god service man verkligen sätter pris på. Rekommenderas! Läs mer
2019-07-29 Allan M svarar Ann-Sofie Elisabeth K
Tusen tack för det fina omdömet Ann-Sofie! Det har varit en spännande resa från första kontakten vi hade över ett år sedan till att bostaden såldes. Vi ses på tillträdet!
Allan M gillar detta

2019-06-26

Emil hjälpte mig med att måla om ett tak inför en lägenhetsförsäljning. Jag fick oerhört snabb hjälp, professionellt bemötande och god service. Dessutom så blev resultatet på målningen helt fantastiskt. Rekommenderas varmt! Läs mer
Willmans Måleri AB gillar detta