Svante C

Rekommendationer

2019-10-03

På tid, mycket proffsigt arbete och bemötande så rengjorde Giuseppe vårt ventilationssystem och trimmade för bästa innemiljö. Många bra tips och trevligt möte gör att man inte annat än kan rekommendera honom och hans företag. Mycket bra :) Läs mer

2019-07-01

Svante C skrev om Gopak AB
Fantastiskt bra upplägg, bra hantering och fantastiskt bra kundbemötande. Vi kan inte annat än rekommendera detta företag (och vi lämnar sällan några rekommendationer) men detta företag levde upp till alla förväntningar så max poäng på alla områden. Vi flyttade från vår villa och fick en lucka på drygt en månad innan vi flyttade in i nästa boende. När vi skulle flytta...GoPak kom på avtalad tid, hade mycket proffsig och super-trevlig personal, mycket försiktiga med våra grejer, de hjälpte oss med en nedmontering av en knepig bokhylla och de levererade ett oerhört smidigt upplägg med container-flytt (om du behöver mer eller mindre så löser Janne och hans gäng detta). När vi senare behövde flytta på tiden för inflytt så var GoPak mycket tillmötesgående och flexibla. Jag och Tina kan inte annat än säga att detta företag lever upp till allt vad de lovar. Om/när vi flyttar nästa gång så är det vårt enda, självklara val. Lycka till. Ni är värda all framgång :) Läs mer