Angelica B

Rekommendationer

2019-07-02

Insamlad av företaget
Dålig service och flexibilitet. Inget intresse av att underlätta för kunden Läs mer
2019-07-02 Bo Sundström Bil AB svarar Angelica B
Hej Angelica,

Det var tråkigt att höra att det var dålig service? På vilket sätt bemötte mina säljare dig dåligt?
De två säljarna som hjälpte dig med denna bil vart förvånade över kommentaren, då ni alla tre kom bra överens om bilen du köpte och åkte hem med på samma dag.
Om du tänker på flexibilitet och underlätta för kunden så tänker du nog på att du ville komma efter stängning, vilket vi får många samtal om i veckan.
Det är jättesvårt för oss att vara kvar en längre tid efter stängning, då vi är ett liten firma med få anställda.
Av säkerhetsskäl så kan inte en säljare vara kvar utan det måste vara två vid stängning.
Jag kan heller inte tvinga mina säljare att vara kvar nästan varje kväll i veckan när de redan jobbar mer än 9 timmar per dag.
Hoppas du endå har överseende med detta.

Mvh Andrée
gillar detta
1