Britt E

Rekommendationer

2019-08-06

Köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med Gustaf Sundkvist som arbetar som mäklare för Fastighetsbyrån. Han både möter och överträffar kundens önskemål i alla delar och gör det enkelt att byta bostad. Tack Gustaf, en mycket kompetent, vänlig, ung mäklare som gör det där extra för kunden. Gustaf kan varmt rekommenderas! Läs mer
2019-08-07 Gustaf S svarar Britt E
Hej Britt!

Tack så mycket för rekommendationen och att du tog dig tid. Det glädjer mig att du upplever att jag överträffade dina förväntningar. Tack för ett gott samarbete och välkommen till Kumla!

Med vänliga hälsningar
Gustaf Sundkvist,
Fastighetsbyrån.

2019-07-02

Tack David Romell som är en trygg, seriös och mycket kunnig mäklare hos fastighetsbyrån I Hallsberg. Med hjälp av David Romell såldes mitt hus i Vretstorp snabbt, till rätt pris och med stor hänsyn till både mig som säljare och även köparna, som känns perfekta att ta över. Jag vill verkligen rekommendera David Romell till dig som funderar på att sälja ditt hem eller köpa ett nytt. Det kan bli svårt att på egen hand vara affärsmässig vid en försäljning. Att sälja eller köpa ett nytt hem är förmodligen den största affär man gör som privatperson. Därför är det mycket viktigt att man väljer den bästa hjälpen som finns. David Romell är bra för både säljare och köpare och mycket duktig på att belysa styrkan och det bästa med fastigheten och miljön. Han har en intuitiv känsla för vilka behov som kan uppfyllas, vad man söker och sist men inte minst så ser han hur fint det är i Vretstorp och hur tryggt det är för barn att växa upp här. Nu blir det betydligt mindre yta för undertecknad, ny miljö och stadsliv istället. Tack för hjälpen David Romell som hjälpte till att hitta rätt lägenhet också. Hälsningar Britt Edenstjärna Läs mer
David R gillar detta