IVANA P

Rekommendationer

2019-08-12

IVANA P skrev om HemMiljö
Skulle inte ens rekommendera det här företaget till min värsta fiende. Trots att dem fick återkomma två gånger så var det jätte smutsigt i huset när jag flyttade in. Kontaktade firman och skickade bilder, trots detta så fick inte dessa damer komma tillbaka och städa utan deras svar var ”vi har aldrig fått klagomål för detta team, har ni öppnar luckorna” jag tror att man kan öppna dörren till spisen och frysen helt själva utan att man ska göra det åt dem. Sämsta städfirman jag haft o göra med. Hemfrid alla gånger. Läs mer
2019-08-12 HemMiljö svarar IVANA P
Hej, vad synd att du är så missnöjd! Vid en flyttstädning så besiktas städningen av säljaren eller köparen tillsammans med vår personal för att säkerställa att allt är utfört enligt vår checklista, om något skulle missats så åtgärdas det innan personalen åker. För att vi ska komma åt att städa bakom kyl, frys och spis så ber vi kunden att dra fram dessa för att vi inte vill repa golvet samt utifrån ett arbetsmiljöperspektiv inte vill att vår personal bär tungt.

I ert fall så har flyttstädningen blivit besiktad och godkänd, ni har sedan hört av er med synpunkter två veckor efter städtillfället trots att vi har en 48 timmars nöjd kundgaranti.  Vi åkte tillbaka kostandsfritt för att säkerställa att ni skulle vara nöjda med städningen och bad er även då att se över resultatet tillsammans med personalen.  Vi på kontoret och personalen på fältet känner att vi har gjort vårt yttersta för att ni ska bli nöjda och vi beklagar att vi inte lyckades med det.
2019-08-13 IVANA P svarar HemMiljö
Hej,

Det spelar ingen roll om dem kom igen eller inte. Dem städade inte andra gången utan torkade bara. Gick ut och rökte och försvann.
Alla vitvaror va framdragna o dessutom var det inte på baksidan utan på framsidan, PÅ och inne som det var smutsigt både frys kyl och spis. Luckorna likaså och fönstret me. Hittade er lista vad som skulle göras och hälften är inte ens gjord.Tycker det är mer än rätt att lämna korrekt omdöme då städerskorna inte gjorde sitt jobb. Sen behöver ni inte ens kommentera för det
Är mitt hem som inte blivit städad trots att ni tog en rejäl nota och inte ditt. Ha en fantastisk bra dag!! Hej
Läs mer genom att expandera tråden +