Magnus W

Rekommendationer

2019-08-12

Efter att ha sökt igenom flyttfirmedjungeln fastnade vi för Flyttbolaget i Stockholm. De kunde svara på offertförfrågan på ett redigt sätt, de hade försäkringar, F-skattesedel och kollektivavtal, vilket vi uppskattade. Att de sedan packade och flyttade bohaget på ett yppeligt sätt vilketr gjorde att de inte uppstod några skador var en positiv effekt att en bra logistik och ledning. Flyttgrabbarna var trevliga och tillmötesgående även fast vi ibland var lite besvärliga. Och de höll vad de lovade om alla tider. Fortsätt på det viset så kommer ni att bli mycket efterfrågade! Läs mer
2019-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Magnus W
Hej Magnus och tack så mycket för ditt fina omdöme, det uppskattas! Vi fortsätter på samma spår och jobbar på resten av året. Vi hoppas du trivs bra med nya boendet och önskar trevlig höst! Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
Flyttbolaget i Stockholm gillar detta

2019-08-12

Efter att ha städslat Tyresö24 inför visningarna av vår lägenhet inför försäljning så var vi mycket nöjda. Tyvärr beställde vi då även flyttstädningen från samma företag vilket inte blev lika bra. Det visade sig att Tyresö24 hade tagit in en underentreprenör som inte behärskade varken svenska eller städteknik. Dessutom lättkränkt på grund av en dålig självkänsla. Vi betalade med tvekan efter det att städningen till stora delar behövt göras om. Läs mer

2019-08-12

Vi sålde lägenheten med hjälp av Mäklarhusets Christina Björkholmen. Trots att marknaden var seg så gjorde Björkholmen allt man rimligen kan begära. Vi vet inte hur många visningar hon har genomfört, men till slut så lättade marknaden och lägenhetn såldes till ett acceptabelt/bra pris. Christina har alltid varit "på" och varit snabb och effektiv i kommunikationen med oss. Vi är mycket nöjda! Läs mer