Kjell Magnus E

Rekommendationer

2019-08-28

Lämnade en intresseanmälan för att tvätta och måla taket, blev kontaktad på en gång. Det kom förbi två killar och kikade på taket, mätte och tog bilder. Fick snabbt återkoppling med utförlig information och råd. Tyvärr var inte vårt tak lämpligt att tvätta med högtryckstvätt pga takets utformning. Hade annars anlitat detta företag på en gång. Rekommenderas varmt! Läs mer

2019-08-28

Verifierad kundrelation
Skitföretag!
Lämnade två intresseanmälningar och pratade även i telefon med dom utan resultat. Fick tillslut svar efter väldigt lång tid på mail att dom medvetet inte svarat mig och att dom inte gör kostnadsfri besiktning inom 15mils radie om det inte är fler intresseanmälningar från samma ort. Frustrerande för oss som ska renovera ett hus och helst ville anlita ett företag som renoverar tak. Detta har stått överst på priolistan och allt annat har fått vänta och därför blivit lidande av detta. Rent åt helvete! Läs mer
2019-11-04 Decatak AB svarar Kjell Magnus E
Hej Magnus,
Tack för ditt omdöme och din tid. Vi tycker självklart det är tråkigt att du tycker så trots att vi inte varit ute hos dig.
Vi har sedan säsongsstart extremt tryck från hela landet, vissa områden har mycket starkare efterfrågan än andra, och i just ditt område va det inte mycket bokningar som låg, det gör att vi måste skjuta på en besiktning till att det passar vår planering effektivt.
Decatak växer, Vi har i år fått över 1200 privatkunder och några av Sveriges största bostadsrättsföreningar, och trots detta är du som inte ens är kund extremt viktig för oss. Vi är objektiv när vi säger att produkterna, processen och slutresultatet är exceptionellt. Vi har gjort en miss och får ta ansvar för det genom att anstränga oss ännu mer.
Önskar du att vi åker ut till dig för en gratis besiktning så gör vi detta med nöje. Återkoppla till oss i så fall. Att vi ska vara ansvariga för att er renovering sköts upp kan diskuteras, men vi väljer att acceptera argumentet och be om ursäkt ändå.
Åter igen, Vi tar ansvar för den bristfälliga kommunikationen och ber om ursäkt för detta. Vi hoppas återställa en fin åsikt😊
I vilket fall så önskar jag dig all lycka till i framtiden.
Bästa hälsningar / Teamet på Decatak