Rekommendationer

David H skrev om Crème
Crème på KLTK kan glömma bort din beställning och du får vackert vänta på att de gör iordning maten. Lunchen närmar sig 100-lappen och håller hyfsad kvalitet, är aldrig dålig men heller inte exceptionell.
David H
Glöm att luncha på uteserveringen med kolleger som äter från sushistället bredvid. Trots att det finns tiotalet lediga platser vill de ha 25 kronor i serveringsavgift.
David H
Utifrån ser det inte mycket ut för världen. Ett konverterat gatukök inklämt mellan järnvägen, en bro och en väg. Inne väntar dock smarriga och prisvärda thairätter. Enligt ryktet blir det trångt under lunchen men vid mitt besök 11.30 på en torsdag var det lätt att få plats.
Nikke L gillar detta
David H
Trevligt ställe med japansk mat där jag ätit både lunch och middag med bra bemötande och god mat.
David H
Utöver att man tvingas stå ut med skrik och mobiltelefonsignaler under biobesöket så får man SF:s vanliga bemötande. Räkna inte med att uppgifterna i köpbekräftelserna som skickas ut stämmer, inte heller att texten i köpvillkoren är aktuella. Med en kundtjänst som är mer osmidig än SJ:s så hamnar man i en division för sig.
Qpaqex gillar detta
  2011-04-01
Anders K: Verkar ju halvbra får man ju säga... Det var ingen matiné?
David H
En del av lunchpauserna tillbringas här när konsulterna på jobbet får bestämma. Det är något av Stockholms sämsta inredning med klumpiga stolar och bord. Högen av Mariekex ovanför disken är något avskräckande men thaimaten är helt okej.
Tobias B gillar detta
  2010-11-10
Tobias B: Hahahaha, världsklass med kexen David :)
David H
Detta företag levererar mackor till livsmedelsbutiker runtom i Stockholm. Kvaliteten verkar hyfsad men av någon anledning vill de inte skriva ut tillverkningsdag utan bara bäst-före-datum. Därför avstår jag från att ens överväga dem i fortsättningen.
  2010-09-10
Peter L: Har käkat ett par gånger och de är inga höjdare.
David H
Var nära att bli överkörd av Initials bil med registreringsnummer GMF744 på ett övergångsställe på Tegeluddsvägen där den körde alldeles för fort. När jag var barnslig nog att spotta efter bilen för att visa mitt missnöje med att bli närapå dödad så hoppar förarens kollega ut och säger att han hade misshandlat mig om det inte vore för att han hade företagets kläder på sig och det inträffade utanför ett medieföretag. Måhända är det den aggressiva attityd som krävs för att kunna piska ur den sista unsen damm ur mattorna men jag skulle tänka mig för innan jag anlitade detta företag.
Måns J, Tomas S, Danni E, Jan V, Joakim A, Joakim J, Alexander F, Maria H, Mikael S, Ingela H, Jerry S, Tobias B, Joel B, Carl-Fredrik H, Daniel F, Torbjörn J, Nikke L gillar detta
Visa alla (4)
  2010-09-09
Nikke L: Lever du David? Eller ligger du inrullad i en entrématta någonstans nu?
David H
Detta är ett av få alternativ för lunchmat som finns på universitetsområdet på Valla i Linköping. Det är jämförelsevis billigt och är måttstocken grundskolans matbespisningar så är det okej mat också. Helst bör man känna till bottennappen (som kokt falukorv och klistermos) för att undvika dem. Salladsbaren är inte lika bra som den andra restaurangen, Zenit, men helt okej.
David H
Jag och tre andra killar fick gå runt ett bra tag i Hässleholms centrum efter ett lunchställe innan vi hittade Casablanca. Det märks att konkurrensen inte är knivskarp eftersom vi för 75 kronor fick en dagens lunch som man inte skulle varit nöjd med på ett 50-kronorsställe. Trådigt fläskkött med stekt potatis som knappt sett en stekyta. Till det serverades en bearnaisesås som enligt uppgift var hemlagad men som var misstänkt lik ICA:s bearnaisesås som är ett currydoftande skämt. Nästa gång jag behöver äta lunch i Hässleholm ska jag fråga mina släktingar om råd först.
Tobias H gillar detta
  2009-08-28
Tobias H: Eller fråga här på reco! Ngn välvillig Hässleholmare kanske skickare dig till bättre ställen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   Nästa