Magnus Ö

Rekommendationer

2019-10-01

1. Vi har sålt en bostadsrätt, 3 rum, i Akalla.
2. Vi hade kommit i kontakt med Camilla på en visning av en lägenhet och fick ett jättebra första intryck av henne så så när vi skulle sälja vår så kontaktade vi henne.
3. Vi fick till att börja med ett bemötande av en varm och trevlig person vilket var viktigt för oss, väldigt lätt att prata med.
4. När vi kom in på försäljningen steg hon ytterligare ett par snäpp. Otroligt kompetent, förklarade en krånglig händelse, lägenhetsförsäljning, på ett enkelt och förståeligt sätt.
Hon gick igenom vad som förväntades av oss och vad vi kunde förvänta oss av henne plus att när vi väl kommit överens om att sälja så förklarade hon hur hon ville lägga upp det, varför hon ville lägga upp det så och ett par andra alternativ. Hon gav också en bild av hur hon förväntade sig att budgivningen skulle bli och det var i stort spot on. Ända som skillde sig var att vi nådde den övre summa hon sagt kunde nås men som vi inte skulle förvänta oss.

Hela försäljningen gick på en vecka, vi behövde inte bekymra oss om något, hon fick till ett pris som, om det inte var det högsta som betalats så var det i närhetet av att vara det och ingen lägenhet har varit ens nära att nå den summan efteråt.

Har inget annat än överbetyg att ge henne, extremt nöjda.

Hälsningar
Magnus Läs mer
2020-09-09 Camilla A svarar Magnus Ö
Tillbaka från min föräldraledighet nu, därav mitt lite sena svar. Stort tack för förtroendet! Vill även tacka för det otroligt fina omdömet ovan. Önskar er all lycka! //MVH Camilla

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte