Rekommendationer

2020-12-17

Jag rekommenderar verkligen moderna trafikskolan! Dom är så snälla och förstående allt från snälla Anita i reception till Nassir som är så duktig på att förklara och visa och berätta! Klarade både teori och uppkörning på första försöket tack vare denna underbara trafikskolan! Läs mer
2020-12-22 Moderna Trafikskola svarar JENNIFER B
Tack så mycket fina Jennifer, du var jätte duktig, kör försiktig nu när du kör själv och glöm inte backspegeln

2020-08-10

Haft smakbox I många månader nu och det är alltid lika kul och spännande att få sin box! Jag har alltid varit nöjd och få testa på massa nytt jag aldrig har tänkt på innan att testa! Läs mer

2019-10-16

Jag tog flytthjälp, och killarna som hjälpte med själva flytten var super men hon som jobbar med att boka borde byta jobb! Vi hade kommit överens om att dom skulle komma kl 11, Halv 9 ringer dom och säger dom är där, jag säger att nej jag har inte min tid förrän kl 11 och då säger hon att jag ljuger att det inte alls är så fast jag har allting på mejl och orderbekräftelse där det står 11 men hon håller fast vid att det är kl 8 jag beställt, och det är konstigt om hon säger kl 8 och sen kommer halv 9. Höjer även rösten över att jag har fel och säger flera gånger så du ska avboka, jag säger nej jag har tid klockan 11 och jag ska vara ute ifrån min lägenhet kl 12 vilket dom visste så fråga om jag ska avboka bara några timmar innan tycker jag va sjukt fult gjort! Säger även att det inte var kl 11 för dom har bokat in andra då, så dom tog väl en chansning att komma tidigare för dom inte hade något att göra på morgonen och det gick ut över mig! Min mamma fick till och med för mig ringa runt till min nya hyresvärd för att kunna åka och hämta min nya nyckel som jag egentligen inte skulle hämta förrän 13, så det blev väldig panik i slutändan. Fick det heller inte för det priset vi kom överens om. Så nej rekommenderar inte detta företaget till någon, känner mig väldigt lurad Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte