TORBJÖRN W

Rekommendationer

2020-02-03

Snabb och effektiv försäljning. Läs mer

2019-11-19

Punktlig, vänlig och effektiv flytt och städ trots krånglande hiss. Läs mer
2019-11-19 Joakim H svarar Torbjörn W
Tack för ditt svar om hur det är att flytta med oss Och en bråkig hiss är inget allvarligt problem finns betydligt värre tycker vi nog alla : ) . Vi har satsat på kvalité och svensk personal vilket våra kunder uppskattar sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående och därför svarar vi nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss.
MVH /Vi på Flyttfirman A-J Express-Service AB
Joakim H gillar detta

2019-10-24

Emma Holst gjorde ett kanonjobb vid försäljningen av vår lägenhet vid Fridhemsplan, från första mötet till genomförd affär. Vi vill sälja snabbt och Emma hanterade hela processen nogrannt och professionellt med kreativitet och synnerligen god marknadskännedom. Lägenheten såldes till ett jättebra pris efter första visningen endast 3 veckor efter första kontakt. Vi kan varmt rekommendera Emma. Läs mer
2019-11-12 Emma H svarar Torbjörn W
Tack själva Torbjörn, snabbt och smidigt kan man verkligen säga. Ska bli spännande och se vad köpare kommer göra :) Vi hörs & ses!