Sofia Caroline M

Rekommendationer

2020-02-19

Min familj skickade en bukett till mig. Buketten var halvt vissen, väldigt liten och nästan enbart knoppar. Skulle jag ha köpt den på stan skulle den sannolikt kostat 20 kr eftersom den redan var halvt vissen och såg ut som om jag plockat den själv. 400kr betalde min familj för den. Kundservice vägrar svara på mail och har inget telefonnummer. Beställ inte här ifrån! Läs mer

2020-02-01

Förstört hår för 2800kr. Stressigt besök och oförstående bemötande.

Jag hade chokladbrunt hår med några ljusare slingor när jag kom in, ville inte ha några förändringar förutom uppfräschad färg. Istället fick jag ett grått hår med gröna nyanser! Frisören förstod inte att jag var missnöjd och allt var stressat. Dessutom såg jag i efterhand på kvittot att jag fått betala mer än vad som stod på hemsidan och vid bokningen. 2800kr kostade det.

Jag gick dit någon dag senare och ville att han skulle återställa färgen till så som det var innan. Han avfärgade det och lade i mer färg i hårbottnen men inget i längderna. Det blev ÄNNU VÄRRE! Fläckigt, svart i hårbotten och organge/blont i längderna. Frisören tyckte att det var fint och sa att alla slingor blir lite fläckiga. Trots att jag visade bilder på hur jag såg ut före besöket sa han att det var precis så som det var nu.

Jag förstår inte hur det var möjligt. Jag visade bilder på hur mitt hår såg ut för några månader sedan och inte ville ha någon förändring. Han berättade inte på förhand vad han skulle göra. Jag ville inte bleka hela håret eller få det grått. Jag gick till en annan frisör som fick bort det fläckiga. Tyvärr är mitt hår som hade fin kvalitet helt förstört, torrt och går av. Läs mer

2020-01-02

VARNING för Knivbrev om du är rädd om dina knivar.
Jag skickade in två knivar varav en exklusiv japansk kniv. Skicket de kom tillbaka i är ett skämt. De har slipat i fel vinkel och metod, det är repor längs hela sidan. Det går inte ens att skära en tomat utan att såga 10 gånger fram och tillbaka med hårt tryck. Man ser med blotta ögat att det är en dålig slipning.

Deras kundtjänst är oprofessionell. De raderar alla negativa omdömen som går och när det inte är möjligt avfärdar dem omdömet för att vara fejk. Jag fick erbjudande om 50kr rabatt på nästa slipning och därefter anklagad för att ljuga.
Fick veta att dom lägger högst 1 minut per kniv (5000 knivar per månad och anställd) när de slipar, även när jag betalt extra för att få en sk. PRO- slipning. Hade förväntat mig mer med tanke på priset; 700kr för två knivar. Läs mer
INGRID R , Viktor H gillar detta

2019-11-15

Helt ok men försäljaren var enbart trevlig före köp, ingen god kontakt därefter. Läs mer