Rekommendationer

2020-07-21

Väldigt svårt & krångligt att rätta till fel som är vållande från Skruvat.se el deras leverantörer samt väldigt stor ovilja hos kundtjänsten att vara behjälplig att rätta till felen och ersätta kund som redan betalt varorna, som var felaktiga pga skruvat skickat fel varor.
Samt så kan inte kundtjänsten svara på frågor om produkter utan säger bara att jag ser inte dessa varor här så dem finns inte fast jag har skickat skärmdump till dem per mail.
Goodwill verkar inte finnas hos detta bolag, tydligen ska man som kund vara glad att man får handla av dem och bara hålla tyst. Läs mer

2019-12-04

Akta er för LF Gävleborg Vägrar att ersätta fast du inte är vållande.
Våran bil som stod parkerad och blev påkörd av en person som hade LF Gävleborg som bil försäkring.
Personen som körde på erkände sitt misstag samt så finns vittnen till händelsen och LF Gävleborg skickade även ut dokument som verifierat att deras kund varit vållande men LF Gävleborg hävdar att skadorna på vår bil kan inte ha uppkommit i samband med påbackningen fast dem fått bilder på bilen både före och efter skade tillfället så dem vägrar att ersätta skadan.
Med hänvisning att deras försäkringstagare inte hade några större skador på sin bil.
Tog dem även nästan 6 månader att komma fram till detta så vill du ha ett bolag där du förväntas få hjälp välj definitiv annat bolag, vi vart drabbade fast vi inte ens var deras kund. Läs mer

2019-12-04

Akta er för LF Gävleborg Vägrar att ersätta fast du inte är vållande.
Personen som körde på erkände sitt misstag samt så finns vittnen till händelsen men LF Gävleborg hävdar att skadorna på vår bil kan inte ha uppkommit i samband med påbackningen fast dem fått bilder på bilen både före och efter skade tillfället så dem vägrar att ersätta skadan.