DOMINIKA W

Rekommendationer

DOMINIKA W

2020-01-14

Varning för bedrägeri! Jag beställde produkt EQUAZEN Eye Q tuggisar 180 kap, som de säljer i deras webshop och dessutom köpte jag direkt 5 förpackningar för det var en mängdrabatt, och jag fick betala 1009 kr. Det kom hem en annan produkt, som kilen ifrån kundtjänsten påstår att detta är samma produkt fast med annan etikett. Detta stämmer inte. Producenten är inte Eye Q (skyddat namn) utan EQUAZEN som tillverkar detta och trots att innehållet ser ut likadant, vet man inget om av vilka oljor/ fisk hade man tillverkat det. Killen säger även att det är original förpackning från Storbritannien… Alltså Måbra postorder visar på sin hemsida att de säljer en originell produkt som ser ut som original men de skickar hem en annan produkt från en annan tillverkare. Så klart får jag returnera det om jag inte är nöjd, men då är det jag som får stå för returen. Helt sjukt!!! VÄLJ HELST EN ANNAN GROSSIST!!! De skickar inte hem till dig det de säljer. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte