Rekommendationer

2020-01-31

NISSE B skrev om Fortum
Vilket snickesnack över telefon. Säljaren som ringer upp är slirig och otydlig och lägger sen på luren efter att hon blivit märkbart irriterad över att jag synat hennes bluff i "erbjudandet". Inte i närheten av ett givande samtal. Läs mer
2020-05-28 Kundtjänst fortum svarar NISSE B
Hej Nisse,

bättre sent än aldrig brukar det heta - vi har nu börjat besvara kommentarer här på Reco.se. Ber om ursäkt att det tagit lite tid!

Tråkigt att du inte upplevde samtalet som givande - vi tar gärna emot feedback om det var något som inte gick rätt till.
Nu är vi som sagt lite sent ute men du är välkommen att höra av dig till vår kundservice på 020 - 46 00 00 (alternativt maila till kundservice@fortum.com eller ta kontakt via Messenger) med mer information om samtalet så kan vi ta det vidare till säljansvarig.

Med vänlig hälsning,
Hanna
Fortum Kundservice

2020-01-20

Oerhört ineffektiv och krånglig kommunikation från Stockholmshem i ett trögdrivet ärende rörande inomhusklimatet. Hantverkare anställda av Stockholmshem har inte varit alls tillräckligt lösningsfokuserade och jag har själv vid flertalet tillfällen behövt påminna om hur de ska göra sitt arbete. De verkar mest vilja gå hem tidigt och/eller skylla på någon annan part. Verkligen illa. Läs mer