Rekommendationer

2020-02-05

Optimering av min Porsche Cayenne S 2008 föll ut med bra resultat! Dock undrar jag lite över gasresponsen på 3:an och 4:ans växel i ca 50 km/h....?? Den känns som den "hänger" sig och man får trycka till rejält för att motorn skall få liv igen. Men det kanske är den karaktären på den motorn eller??? I övrigt OK!

Mvh Christer Lundin i Halmstad Läs mer
2020-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Christer L
Hej Christer!

Stort tack för en jättefin Reco och för din bokning med oss.

Vi känner mycket väl igen den beskrivning du ger Cayenne S. En av oss hade en sådan under många år, och tipset blir: kör i manuellt läge :) Om du inte testat det förut, gör det - du kommer få en helt ny bild av din bil. Rent generellt kan man väl också säga att 50km/h på 4:ans växel i en Sport-SUV är i lägsta laget, den vill ju gärna jobba på lite högre varv för att väckas till liv på riktigt.

Kul att du är nöjd i övrigt! Det glädjer oss. Varmt välkommen åter.
Team AutoStable.
AutoStable - Motoroptimering.se gillar detta

2020-01-24

Jag köpte en Porsche Cayenne S 2008 av dom och är nöjd hittills. Dock för att ge dom fem av fem i betyg, krävs det fortsatt att dom får till ett hållbart serviceavtal med ett företag här i Halmstad (läs FordonsTeknik AB). Hälsn Christer Lundin Läs mer
2020-01-27 Sydsverige Bilcenter AB svarar Christer L
Hej Christer,
Vi kommer troligtvis att fortsätta med Fordonsteknik i Halmstad vi är i en diskussion just nu.

Skönt att höra att du är nöjd.
Sydsverige Bilcenter AB gillar detta