Rekommendationer

2020-04-24

Jag har gått till Sollentuna Hårstudio i några år nu, både genom att nyttja deras fantastiska frisörer - men även deras kunniga och duktiga frans- och microneedling tjej. Jag går till Sofie, men alla deras frisörer är väldigt duktiga. Jag har gjort fransar, lash-lift och microneedling hos Jennie och har väldigt nöjd med alla tjänster jag har gjort där. På grund av att de är så duktiga så behöver man vara ute i god tid för att göra sin bokning - men värt all väntan. :) Läs mer

2020-04-24

Vi anlitande Concento AB när vi valde att bygga pool i slutet på förra året. Pelle, som är ägaren till Concento är otroligt duktig och hjälpte oss genom hela processen i bygget. Vi gjorde en helgjuten pool samt byggde en stödmur via dem. De arbetar med ett gäng underleverantörer som har varit riktigt duktiga genom hela processen och andra hantverkare har berömt dem för arbetet. Jag har fullt förtroende för Pelle och hans gäng och vi är väldigt imponerade med de jobb som de har gjort. Om man skall nämna en sak som kan vara mindre bra så är det att Pelle är VÄLDIGT svår att få tag på. Och förmodligen för att de är så fullbokade, men man får jaga några gånger. Inget stort problem, men tänkte ändå att det var värt att nämna. Oavsett vad så skulle jag inte tveka att anlita Concento igen för andra arbeten. Läs mer

2020-04-23

Vi har lagt flera beställningar hos Thujor.se och alltid varit otroligt nöjda med kvaliteten. Denna gång blev det lite misskommunikation men det löste sig snabbt med Filip som är en av ägarna. Han gav en exceptionell service och vi kommer fortsätta att lägga vår beställningar där. Tack Filip för din hjälp. Läs mer
Thujor.se gillar detta

2020-01-27

Har haft Hjälp Hemma i 1,5 år nu och vi är så nöjda. Speciellt med Ewelina - hon är fantastisk. Städar noggrant och är en väldigt trevlig tjej. Vi vill aldrig byta bort henne. Läs mer