PATRIC J

Rekommendationer

2020-01-31

Varning för fruktansvärt oseriöst företag, vi anlitade företaget till en mindre köksrenovering (slipa en vägg, kakla, sätta upp ny spisfläkt och lite annat). Fick en offert som vi godkände och som lät rimlig. Snickaren som sedan påbörjade arbetet kom och gick lite då och då, visade sig att han även hade ett annat jobb flera dagar i veckan så arbetet drog verkligen ut på tiden. Vi frågade honom flera gånger om han verkligen var bra på att kakla då vi egentligen hade tänkt anlita en behörig plattsättare men han försäkrade oss att han kunde det bra. Vi kan bara konstatera att kaklingen blev en KATASTROF, vi fick anlita en riktig plattsättare som fick riva allt och göra om allt från början. Det va snett och fogen var alldeles grynig och ojämn. Deras lösning när snickaren och arbetsledaren var här pga vår reklamation var att dom kunde justera det sneda och göra om fogen !?! Det sa plattsättaren vi anlitade att det var en omöjlighet. Som om det inte var nog skickade Veterankraft en faktura till på högre belopp än den vi redan betalat som var det vi blivit offererade. Det va droppen !!! Fick inhandla nytt kakel och anlita plattsättare för 16 000 kr till !! Anlita inte det här företaget om du vill bli nöjd ! Läs mer