Lena B

Rekommendationer

2020-02-05

VARNING! Akta er för detta företag! Allt låter så bra med långa garantier mm men då något går fel får man ingen hjälp. Vi har haft en Folkpool Classic i 14 år som vi fick riva pga ett byggfel. Pga Folkpools företagskonstruktion gällde inte vår 20-åriga garanti på poolstommen (som hade bågnat) då den butik som levererat vår pool inte fanns längre. Vi fick som plåster på såren ett bidrag på 20000 kr samtidigt med en offert på ett halvmiljonbelopp för att bygga ny pool! Kontakterna med badbutiken väst har varit rena skämtet då vi dessutom blev rekommenderade en byggare som först placerade den nya poolen fel så den fick rivas IGEN och därefter har samma firma försökt bygga en altan som vi till slut fick avbryta pga så omfattande fel att en byggnadsinspektör rekommenderade oss att riva allt och börja om från början! Och Badbutiken Väst håller denna firma (Abnorm AB) om ryggen! Bara dom får sälja sina pooldelar så tar de INGET ANSVAR därefter!
VARNING! Läs mer

2020-02-05

Lena B skrev om Abnorm AB
Vi anlitade detta företag till att bygga en pool och anslutande trädäck. Detta på grund av en rekommendation av Folkpool i Göteborg (Badbutiken Väst Ab). En fullständig katastrof med bl a en första pool som hamnade felplacerad och fick byggas om och en altankonstruktion helt utdömd av en byggnadsinspektör som måste rivas. VARNING FÖR DETTA FÖRETAG! Det finns inga anställda utan han hyr in polacker via en annan polsk firma. Som det verkar helt utan kunskaper. Går inte ens att beskriva hur mycket som blivit fel.
ANLITA INTE DETTA FÖRETAG!!! Läs mer