FREDRIK S

Rekommendationer

2021-03-01

Har varit en nöjd kund i flera år för att jag inte haft problem. När jag väl får problem så upptäcker jag att jag som kund är vatten värd och de skiter fullständigt i om du får inbrott eller har tekniska problem.
De är bara ut efter att sälja och inte att skydda som borde vara ett larmbolags huvudsakliga uppgift.
Jag kommer att hamna i tvist med Verisure om kostnader för väktare för att larmet inte fungerat som det ska och jag vill ha mina ägodelar bevakade även om deras tjänst strular. Chefer och arbetsledning finns inte tillgängliga och ingen har mandat att ta beslut om kostnader.
Inser tyvärr att det här är numera är ett dåligt företag och troligtvis var bra en gång i tiden när det var tydligare koppling till Securitas. Undvik de här är mitt råd så slipper du bli besviken och känna dig blåst. Läs mer

2020-02-09

Om det räcker att få fram hälften av dina varor sen total tystnad så är det här företaget för dig. Verkar ha slarvat bort viktiga receptbelagda mediciner för oss. Går inte att nå nu. Läs mer

2020-02-07

Har både fått reklamera hos ARN och polisanmäla men får fortfarande inte tillbaka pengar på min retur.
Det här företaget kan inte få fortsätta såhär. En helt klart dålig företagskultur som verkar behandla personal och kunder som skit.
Låt bli att handla här!!! Läs mer