BORA Ö

Rekommendationer

2020-05-09

Detta företag fuskar med städningen. Gör dig själv en tjänst och välj en annan städfirma. Läs mer

2020-02-20

Sam är, till skillnad från många andra mäklare jag stött på, 'hands on' och driver köp -och säljprocessen framåt snabbt och smidigt. Jag upplever att vår kommunikation var mer personlig än formell vilket ledde till att vi kunde ha en helt öppen dialog som i sin tur ledde till en affär som kändes bra för oss och för säljarna. Läs mer
2020-02-20 Sam E svarar BORA Ö
Hej Bora

Stort tack för de fina orden.
Ett previligium att hjälpa er och finna din :) drömbostad.
Ser fram emot att träffa er på tillträdet.
Mvh Sam

2020-02-19

BORA Ö skrev om Notar Solna
Hanna Hedström på Notar Solna gav mig den sämsta mäklarupplevelsen hittills. Hon hade dålig koll på lägenheten, området och kunde inte svara på mina frågor. Hon kändes inte alls pålitlig då det också var väldigt uppenbart att hon ljög om säljarnas situation, föreningen, andra intressenter (som inte fanns) och mycket mer. Vi kom överens om att skriva avtal men så fick jag ett samtal samma dag om att säljaren var sjuk. Så vi bestämde ny tid. Precis när vi skulle åka hemifrån så fick jag samtal från henne igen – säljaren hade blivit sjuk igen. Så vi drog tillbaka budet då det var uppenbart att de väntade in ett högre bud men försökte hålla kvar oss. Läs mer
Jonas N gillar detta