Eva R

Rekommendationer

2020-05-16

Jag kontaktade Staffan John redan i dec 2018, eftersom jag hade tankar på att sälja min nyrenoverade 1:a i Älta. Han ingav stort förtroende och har visat sig ha total kontroll på marknaden. Dessutom jobbar han långa timmar för att skapa ett brett kontaktnät och att i princip alltid vara tillgänglig. Då marknaden inte hade hämtat sig sedan fallet i okt 2017, så tvekade jag med försäljning. I ett års tid skickade Staffan mig en uppdatering varje månad över det aktuella värdet på just min bostad. I mars i år bestämde jag mig till slut för att sälja, strax innan Corona slog till. Naturligt nog blev inte intresset så stort som jag hade hoppats, men Staffan handplockade några personer, från sin kontaktlista, och fick igång en budgivning. Jag upplever honom som mycket professionell, kunnig, etisk och hårt arbetande. Läs mer

2020-03-17

Eva R skrev om Sofia en del av surebabyyes
Jätteduktig tjej! Jag har kort, tunt och hopplöst hår, och har lite av en "frisör-fobi", men Sofia tog sin tid, och gjorde en enormt bra klippning. Sen dessutom är hon trevlig och lättsam. Det var andra gången hon klippte mig, och definitivt inte den sista. Jag är väldigt nöjd! Läs mer