MARCUS M

Rekommendationer

MARCUS M

2020-05-19

De lovade min klient en bättre webbsidemotor om han förlängde sitt avtal för tre år. Det visade sig vara en betaversion av vad som någon gång i framtiden kommer att bli deras officiella webbsidemotor. Allt skulle fungera precis som innan sa försäljaren, väldigt lite fungerade som innan. Väldigt lite fungerade över huvudtaget. De skulle migrera webbsidan inom en vecka, det tog 6 månader. När det väl var gjort var webbsidan fulltständigt oanvändbart. Efter 6 månader till hade de fått till något som liknade en användbar sida, men inte ens då var den så klar att man skulle kunna publicera det. Efter veckors mailande (de återkommer sällan till kunden har vi förstått) så valde deras kontaktperson att skylla på att kunderna missförstått erbjudandet och att vissa funktioner inte längre fanns då de inte var "standard" på webben numera och ingen använder det. Jo tydligen används det, då min klient faktiskt använder det i sidan.

TLDR; Deras erbjudande om en bättre webbsideeditor var ren gojja då den är knappt i beta-stadie, de återkommer inte vid förfrågan och om man pressar fram ett svar får man bara undanflykter och ursäkter i pseudofackspråk. Hemsida24 var en bra service för länge sedan. Läs mer
Nils Göran H gillar detta