Rekommendationer

2020-12-07

Jag går hos Karin regelbundet. Jag tycker hon är så duktigt dels på att korrigera min kropp samt se rörelsestörningar och föreslå övningar som jag gör under hemläxa för att få kontakt med muskeln igen och utveckla rörelser till de bättre och framförallt bli smärtfri.
Karin är genuin och kunnig. Har du besvär boka! Vill du utveckla ditt rörelsemönster boka! Läs mer

2020-09-24

En ganska liten anläggning kräver ganska god ordning på personalen och att de ronderar.Tyvärr möts man ofta att fler i personalen står och pratar om sitt privatliv och hur jobbigt de tex att jobba helg och hur de är att träna på anläggningen själva... att dom endast blir störda av kunderna. Tråkig inställning till sitt arbete.
De är också väldigt skitigt på golvet och dammigt på maskiner och hyllor. Ofta väldigt mycket saker ligger i oordning och självklart ska medlemmarna plocka undan efter sig, men jag tror att mång medlemmar skulle rycka upp sig om personalen skulle rondera ett varv i timmen. Mmm de går att göra bättre!
Annars ganska trevligt folk som tränar där och god stämning. Läs mer

2020-09-24

Dom är alltid så hjälpsamma, riktigt bra service! Connys kunskap är ovärdelig om man inte kan och saker man bör veta inför sitt köp av cykel. Så nöjd! Tack! Läs mer