Udaya A

Rekommendationer

2020-12-01

Jag bara älskar Cleanhouse väst från första stund som jag kom i kontakt med dem.
Var verkligen kritisk till en början att anlita en firma för att städa mitt hem.
Redan från start fick jag ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Blev väl omhändertagen och tillsammans kom vi fram till en ypperligt bra städlösning av mitt hem. Har nu mera regelbunden hemstädning varannan vecka vilket passar mig utmärkt.
Cleanhouse levererar verkligen varje gång. Det är en underbar känsla att komma hem till ett välstädat hem. Cleanhouse överträffade alla mina förväntningar. Att de alltid är trevliga och lätta att ha och göra med är bara en extra bonus. Har från första början haft ett helt underbart par som verkligen lade ner sin själ på mitt hem varje gång. Kan bara varmt rekommendera Cleanhouse till alla vänner och bekanta. Så värt var enda krona. Bästa investeringen jag gjort. Att slippa oroa sig för att holla hemmet rent har varit en ren investering i livskvalitet för mig. Tveka inte anlita Cleanhouse du med. Läs mer
Cleanhouse I Väst AB gillar detta