Rekommendationer

2017-01-30

Tobias B skrev om Sea Events
Har anlitad Bengt för äventyr i skärgården och det var en vansinnigt bra investering. Inte bara i en aktivitet i helt oslagbar miljö utan därtill en riktigt trevlig dag med framåtanda, glädje och strapatser.

Vädret var inte på vår sida men det hade ingen betydelse då dagen avslutades med Bastu och riktigt god mat. Rekommenderar verkligen denna sjöfarare :) Läs mer

2016-07-05

Ny favoritindier inte långt från city. Som sig bör ett klassiskt, fåordigt, bemötande bakom en bardisk och 5 minuter senare har man en magisk indisk rätt att avnjuta. För en hundring kan man välja mellan alla möjliga typer av rätter där de flesta finns representerade även lunchtid. Indisk restaurang på Västmannagatan som varmt rekommenderas! Läs mer

2016-01-20

Mekonomen på Oxenstiernsgatan är inget annat än exceptionell. Kristoffer som jobbar där är precis den typ av mekaniker som jag vill använda nästa gång jag får problem med min bil. Inte nog med att han är galet kundfokuserad, han är listig och går igenom bilen som att han själv skulle äga den. Inte sällan gör han det lilla extra som gör att man nästan skulle behöva gå dit med bilen en gång i månaden, bara för att hålla den tipp topp. Om du vill ha exceptionellt bra hjälp rekommenderar jag verkligen Mekonomen på Oxenstiernsgatan, i synnerhet om Kristoffer har tid att hjälpa er. Det här var andra gången han överleverade mot mina redan högt ställda förväntningar! Läs mer
Srecko B gillar detta

2015-07-16

Har precis anlitat Stenproffsen i Strängnäs. De hjälpte oss med stenläggning upp till huset. Jag säger det sällan men jag är så galet nöjd med det här företaget. Alla är extremt tillmötesgående när man behöver hjälp. Viktigast för dem är att de gör ett bra jobb vilket märks tydligt när de jobbar, de besväras av minsta lilla detalj som inte är perfekt. Dessutom flexibla när man ställer till det med frågor eller önskemål som inte ingår i det ursprungliga uppdraget.

Tacksam och galet nöjd! Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
Noel H gillar detta

2015-04-09

Jag har alltid anlitat redovisningsbyråer för att styra upp bokföringen. Det innebär att jag har prövat en handfull aktörer. Jag fick tag i CM Redovisning via Reco och är överväldigad över deras företag. De är extremt kundorienterade enkla att få tag i och med en servicenivå som är imponerande.

Därutöver har de varit extremt kompetenta de har hjälpt till att styra upp vår bokföring men även styrt upp löner för alla anställda. Dessutom har är de alltid pigga och glada. Kan varmt rekommendera CM Redovisning som redovisningsbyrå. Läs mer
Carina W gillar detta

2014-12-02

Under förra året förvarade och hanterade Marindepån på Dalarö vår båt. Redan vid första kontakten var de tillmötesgående och trevliga, det var smidigt att lämna båten och lika smidigt att hämta den när våren kom. På kort varsel gjorde de klart båten, bytte olja och laddade batteriet.

Under sommaren sålde vi båten och meddelade inte Marindepån, varpå jag fick en faktura hemskickad under hösten. Jag ignorerade fakturan eftersom vi inte längre hade kvar båten. En tid senare fick jag en påminnelse hemskickad - jag mejlade dem på kvällen vad som hade hänt. Dagen efter fick jag ett trevligt mejl där de tackade för att jag hade hört av mig. Jag hade väntat mig något tjafs men tvärtom var de extremt vänliga och kundorienterade. Marindepån på Dalarö är rekommenderas varmt. Läs mer

2014-05-21

Christian Melki utmärkte sig redan från första stund med ett genuint intresse för våra önskemål och därutöver en riktigt behaglig och ödmjuk attityd till oss som säljare. Inte för på - Inte för trött.

Vi träffade närmare 10 mäklare innan vi bestämde oss för vem som skulle få sälja vår lägenhet. Vi valde Christian Melki för att han från start tog tag i rodret och styrde upp hur vi skulle göra. Han gav tips på hur vi skulle fixa till lägenheten och hade en sund och realistisk förväntan på vägen framåt utan att för den delen dra ned förväntningarna. När det var dags för fotografering var han själv på plats för att säkerställa bästa möjliga bilder.

Under processen var han extremt tillgänglig, gav oss feedback så snart något hände även om det var sent på kvällen. Han visade en hög integritet för köparna och var mån om att båda parter skulle få göra en bra affär.

Jag kan ge mina varmaste rekommendationer att använda Christian Melki när du behöver en mäklare. Lita på mig. Du blir inte besviken. Läs mer
Christian M , Noel H, Joakim B, Jakob J gillar detta

2014-05-14

Idag gissar jag att de flesta konsumenter som är ute efter ljud eller annan elektronik googlar fram bästa pris och köper det de tror att de vill ha.

Kalla mig gammalmodig men jag gick på rekommendationer och styrde mina steg till Reference Audio på Götgatan. Ett val jag är mycket nöjd över. Personalen på Reference Audio tog sig tid att ta reda på vad vi verkligen ville ha utan att försöka sälja på oss onödiga lösningar. Trots stängning hjälpte de oss fram till den perfekta lösningen men lät oss sova på saken.

Veckan efter ringde jag in med våra frågor, de kom ihåg oss, satt ihop ett paketerbjudande som var så tilltalande att det kändes onödigt att gå ut på webben och jaga hundralappar.

Reference Audio är helt klart värda att besöka när det är dags för att fixa till ljudet därhemma. Rekommenderar dem starkt. Läs mer
Joakim B , Noel H gillar detta

2014-04-25

Roine Lindberg Gummi är allt vad man förväntar sig av en däckverkstad. De är professionella och sätter kunden främst. Jag har kommit dit utan att boka tid, de har ändå hjälpt mig att byta däck utan några frågor eller besvär. De är förmodligen långt ifrån billigast men det har ingen betydelse när deras service håller högsta klass.

Niklas som driver stället är alltid positiv och har stenkoll på mig som kund även fast de har hundratals om inte tusentals kunder. Sen är det så skönt att slippa släpa tunga däck upp på vinden, lösningen med deras däckhotell är bara för bekväm för att man ska kunna tacka nej.

Rekommenderas verkligen på bästa sätt. Läs mer

2014-02-12

Tobias B skrev om Workmint
Workmint är en utmärkt partner när det gäller rekrytering. Boontariga och Ida som leder företaget har en gedigen erfarenhet av försäljning och hänger sig verkligen till 200% i rekryteringsprocessen. Därutöver är de utmärkta att samarbeta med och har en mycket god förståelse för sina kunder. Rekommenderas varmt! Läs mer
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 14   Nästa

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte