Rekommendationer

2019-01-17

Har köpt däck via bythjul.com vid ett par tillfällen. Det har gått väldigt smidigt, snabb leverans, bra att kunna välja verkstad att leverera till. Det har funkat precis som jag önskat. Kommer definitivt kolla där även nästa gång det är dags att byta däck. Läs mer

2016-01-19

Snabb leverans och bra priser. Jag hade hoppats på att kunna returnera lite plattor eftersom jag beställde alldeles för mycket. Det gick inte, vilket jag ändå har förståelse för. Läs mer
2016-01-19 Jan svarar Joakim B
Hej Joakim, vad kul att ni var nöjd med ert köp hos oss. När vi tar emot returer så behöver det göras inom en viss tid samt att vi har kvar material med samma tillverkningsdatum så att det ska passa med de övriga materialet som finns i lager. Om pallen har roterat kan det ibland vara svårt att ta emot material om det finns risk att shaden kan skilja med det övriga lagerförda plattorna.

2014-04-13

Vi köpte nyligen ett hus och anlitade Husanalys MItt för en överlåtelsebesiktning. Jag är mycket nöjd med denna tjänst! Dels gjordes några anmärkningar som jag som lekman inte hade upptäckt eller tänkt på, dels - och här är den stora vinningen tycker jag - så fick jag en grundlig genomgång av det hus vi precis köpt. Detta gör att jag redan innan ha flyttat in har en tämligen god bild av huset. Lasse ger ett väldigt professionellt intryck och jag skulle personligen rekommendera alla mina vänner att anlita honom! Läs mer
Noel H gillar detta

2013-11-05

Var och tvättade bilen i deras självtvätt. Blev besviken över resultatet. Inte ens rutorna blev rena, det syntes ett tydligt smutsfält där torkarbladet inte torkat. Kände mig lurad efter att ha köpt fyra poletter för en hundring, fick vatten i tryckluftspistolen cirka 10 minuter för det. Eftersom det inte finns någon personal på anläggningen finns ingen att reklamera till. Efter att ha försökt ringa och sedan skickat mail till företaget utan att fått något svar känner jag mig som en sur bakåtsträvare... Jag tycker visserligen det är bra att det finns automater av olika slag, men då måste man ju för bövelen kunna få kontakt med en människa som företräder företaget om det händer något! Risigt icke-bemötande Lavo! Läs mer

2013-07-29

Jag hittade ett bra erbjudande här på reco som äntligen fick mig att ta tag i det länge uppskjutna tandläkarbesöket. Väl på plats så möttes jag av mycket trevlig och förtroendeingivande personal. Deras bemötande fick mig att slappna av och genomföra behandlingen, inte med ett leende på läpparna kanske, men ändå med så lite obehag som möjligt (att gå till tandläkaren hör inte till min favoritupplevelse). I efterhand kändes det otroligt skönt att ha tagit tag i min tandstatus.

Ska jag hitta något att anmärka på så saknade jag dörrar till rummen. När jag satt och väntade i stolen så hörde jag borren från ett annat rum. Det var lite obehagligt när jag satt och väntade... På fredag ska jag dit för sista besöket för denna gång, då ska jag nog ha med mig hörlurar och lyssna på lite musik istället.

Jag kommer hädanefter gå till tandläkaren mer regelbundet och det kommer med stor sannolikhet bli hos Alviks Strand Tandläkarna. Läs mer

2012-11-22

Visste inte riktigt vad jag skulle vänta mig då vi ville ha hjälp att rama in ett fotografi då det var en ny erfarenhet för mig. Vi blev dock tryggt lotsade av en duktig tjej som gav lite förslag och råd. Resultatet blev mycket fint och jag kommer återvända. Fin lokal med konst att flanera bland. Rekommenderas varmt! Läs mer

2012-05-24

Jag har tänkt att testa deras pizza någon gång, men de gånger jag varit där har min nyfikenhet gett vika för det säkra kortet: pastan. Jag älskar pastarätter och här får jag riktig goda rätter varje gång. Gänget som jobbar där är härliga, det känns som att de gillar att arbeta med varandra och att de verkligen gillar det de gör. Det känns som att det är några kompisar som bara har roligt tillsammans och till på köpet lagar ruggigt god mat. Läs mer
Tobias B gillar detta

2012-05-24

Var precis och klämde en mix-tallrik. Vi satt i solen på deras lilla uteservering och avnjöt en riktigt god lunch. Mixtallriken var riktigt bra och kul att få testa några olika rätter. Personalen är avslappnad på ett skönt sätt. En mycket bra indisk restaurang att spisa lunch på. Läs mer
Tobias B , Björn W gillar detta

2012-05-02

Vi ringde Cabo för att höra lite om kostnad. De var riktigt på hugget och erbjöd ett bra pris och att de kunde komma redan samma vecka. Vi bokade direkt såklart. När dagen kom var de punktliga, killen som tvättade fönstren var både trevlig och duktig. Vi hade inte en enda fläck på fönstrena (ända tills barnen kom hem...) när han var klar.

Det var verkligen värt varenda krona. Vi kommer lätt ringa Cabo nästa gång det är dags för fönsterputs. Läs mer
Jakob J , Noel H, Noel H, Jakob J, Tobias B, Björn W gillar detta

2012-03-23

Jag har hittat en väldigt bra skoaffär. På nätet (!) till på köpet. Beställde fyra par skor häromsistens. Utbudet var bra, fanns mycket att välja mellan. Jag var lite skeptisk till en början måste jag erkänna, hur kommer skon kännas på foten och även hur ser den ut irl? Efter beställningen dröjde det inte länge innan det pep till i telefonen och jag kunde gå och hämta ut leveransen från mitt närmsta postombud, snabbt hanterat och inga restnoteringar. Väl hemma upptäckte jag att ett par skor var för små och ett par kändes inte helt rätt. Lämpligt då att en förtryckt returlapp var med i paketet. Det var bara att skicka tillbaka och använda den nyss nämnda returlappen. Allt mycket smidigt!

För mig, som sällan tar mig för att gå in i en skoaffär, passar detta utmärkt. Beställ hem och prova på, returnera det som inte känns rätt. Klockrent! Jag har även pratat och mailat med deras kundtjänst som var mycket trevliga och proffsiga. Här kommer jag nog fortsättningsvis att handla mina skor. Jag kan varmt rekommendera! Läs mer
Tobias B gillar detta
1 2 3 4 5 6 7   Nästa

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte