Rekommendationer

2008-02-10

- skrev om Tgi Friday's
Riktigt trevligt ställe faktiskt. När jag var här åt jag deras cheeseburgare och drack deras chokladmilkshake! :) Det måste vara den godaste milkshaken jag någonsinn druckit och hamburgaren var kanon bra! :) Man vill ju aldrig mer äta på McDonalds efter att ha ätit här. Om man nu får jämföra McDonalds med Friday´s? Hihi :) Läs mer

2008-02-01

Till skillnad från TeknikMagasinet i Farsta så jobbade här en jätte trevlig kille som verkligen var hjälpsam och tillmötesgående. När varan vi sökte inte fanns i hans butik så ringde han till en annan butik för att kolla om den fanns där. Trevligt, proffesionellt och bra bemötande uppskattas alltid! Läs mer

2008-02-01

Var här med min pappa för att han skulle köpa en cd-spelare och nya hörlurar. Tjejen i kassan var iföresej trevlig, när hon väl tyckte att det var tillräckligt intressant att lyssna på vad min pappa sa. Hon var mer intresserad av vad hennes kollegor gjorde och sa än vad pappa skulle handla. Hon var nonchalant och det gillar jag verkligen inte!! Jag fick en riktigt dålig uppfattning av TeknikMagasinet i Farsta. Kan tyvärr inte rekommenderas. Läs mer

2008-01-28

Hit kommer jag garanterat förtsätta gå med mina djur! Jätte trevliga och hjälpsamma när jag ringde, de tog sig verkligen tid att prata med mig och svara på mina frågor och lika trevliga när vi kom in till praktiken. Kunniga, de visste verkligen vad de pratade om och förklarade och berättade hela tiden vad de gjorde. Priset var överkommligt. Inte alls så farligt som jag hade tänkt mig. Synd att det är så krångligt med parkering bara. Men jag rekommenderar dom varmt till alla djurägare. :) Läs mer
Erika S gillar detta

2008-01-28

- skrev om Nivå 22
Som sagt i tidigare rekommendationer, hit gick man väl mest när man var lite yngre. Största anledningen till att folk går hit än nog för att det är billigt. Det är alltid jätte mycket folk och jätte trångt, svårt att få någon bra plats att sitta på. Rätt, eller ganska mycket sunkigt tycker jag. Det mysiga är väl att man sitta på deras terass. Läs mer

2008-01-16

- skrev om Därmed Pasta HB
Skrev tidigare att de hade jätte trevlig personal här. Men jag måste tyvärr ändra mig. Sist jag var där så var det en super otrevlig människa som stod i kassan. Jag och mitt sällskap blev lite halv chockade när vi skulle beställa. Hon var nonchalant och stod och åt godis medans hon tog vår beställning och hon var riktigt dryg. Synd att hon var så oproffesionell att jag ändrar mitt betyg på hela restaurangen, för maten där är riktigt god faktiskt. Läs mer

2008-01-09

Liten Tatueringsstudio i Solna. Väldigt trevliga killar som jobbar där, men jag vet inte om jag kan tycka att dom är sådär jätte seriösa. Dom gör sitt jobb, men inte så mycket mer än så. Skulle kunna vara en aning nogrannare och kanske ta det lite mer på allvar faktiskt. Jag skulle nog välja att gå till en annan tatuerare om jag skulle tatuera nåt idag tror jag. Tyvärr så kan jag faktiskt inte rekommendera dom direkt. Läs mer

2008-01-09

Jag gillade verkligen att gå hit för några år sedan. Det fanns alltid jätte mycket i deras sortiment. Fröer, växter, krukor och allt annat man kan tänkas behöva om man vill ha lite växter omkring sig hemma. :) Personalen var jätte trevlig och priserna var helt okej då. Jag hade helt klart gett dom 5 recos för ett par år sedan. Men idag sänker jag betyget rätt mycket. Dom har gjort om hela handelsträdgården och det känns inte alls lika mysigt att gå där som det gjorde förr. Dessutom har dom höjt priserna rätt mycket vilket gör att dom inte får lika mycket besök av oss längre tyvärr. Läs mer

2008-01-09

Helt okej affär, inte mycket med än så. Inte min favorit direkt, men om man ändå är i Tyresö Centrum och måste köpa en blomma till någon så springer man nog in här. Personalen är helt okej varken otrevlig eller trevlig, sortimentet lika så, vet inte riktigt om jag ska tycka det är bra eller dåligt faktiskt. Det är ganska dyrt tycker jag vilket sänker betyget ordentligt med tanke på att man kan hitta billigare alternativ i Tyresö. Läs mer

2008-01-09

Helt okej lunch. Men inte mycket mer än så. Inte speciellt fräscht där man tar mat, maten känns lite skolmatsaktig och personalen bakom disken som en mat tant ungefär. Påminner mycket om matsalen i skolan helt enkelt. Ganska bra med salladsbuffé iförsej, men inte tillräckligt bra för att det ska väga upp ordentligt. Billigt iförsej, men det är väl enda anledningen till varför man åker hit och äter egentligen. Läs mer
1 2 3 4   Nästa