Rekommendationer

2012-03-30

Bra service, bra priser och bra sortiment! Läs mer
Jan gillar detta

2012-01-17

Jag har renoverat en hel del hus under åren och haft att göra med många elektriker. Aldrig har det fungerat så bra, effektivt och billigt! Läs mer

2012-01-17

Håkan R skrev om Il Tempo
Återknöt härom dagen kontakten med Il Tempo tillsammans med en kamrat. Bägge vaknade med kraftiga magsmärtor och kräkningar på natten. Jo vi åt samma förrätt. Liten råbiff... Läs mer

2009-04-23

Kul att träffa på personal som är så intresserade av att hjälpa en amatör på vägen. Dom ger ett mycket proffsigt intryck. Så är anläggningen lite stökig och inte alltid lätt att hitta själv vad man söker. Läs mer

2009-03-12

Jag besökte Matbaren för tredje gången häromdagen. Modellen med smårätter fungerar utmärkt och de är fantastiska smakupplevelser var och en. Bemötandet är mycket professionellt och vänligt från det att man stiger in genom ytterdörren. Trivs själv bättre i den relativt restaurangen anspråkslösare miljön. Läs mer

2008-12-08

I dessa influensatider behöver man en duktig öron näsa hals-doktor. Jag rekommenderar mycket gärna Gunnar Marklund på Sergel City. Proffsig, intresserad och trevlig att ha att göra med. Läs mer

2008-11-17

W. är utan konkurrens bästa fiskrestaurangen. Själv äter jag så ofta jag har råd piggvar med brynt smör och pepparrot! Läs mer
Roger T gillar detta

2008-10-28

Den här butiken var tidigare rätt sunkig. Efter ägarbyte har den blivit bättre och bättre för varje månad! Läs mer

2008-09-23

Mikael är en mycket energisk mäklare som verkligen anstränger sig på alla sätt för att göra kunden nöjd. Läs mer

2008-09-22

Hos Douglas på Bluecut får du bästa service och måttsydda kläder till ett rimligt pris. Bäst är att ringa till Douglas och beställa tid så får du en professionell översyn av din garderob. Läs mer
1 2   Nästa