Rekommendationer

2008-09-09

Efter ett dygns intensiva ryggsmärtor där jag inte kunde gå, stå, sitta eller ligga blev Henrik min (och min familjs) räddning.
Jag fick snabbt en tid, redan dagen efter faktiskt och jag fick fantastisk bra hjälp när jag kom dit.
Med mig fick jag också övningar och råd om hur jag skulle hålla besvären borta framöver och vad som skulle undvikas.
Nu ett par veckor senare och några besök senare har jag kunnat konstatera att han vet vad han gör och vad han pratar om.

Jag kan verkligen rekommendera Henrik Laurin, en duktig, lyssnande och kunnig kiropraktiker.
Ett extra plus för en informativ och bra hemsida! Läs mer

2008-08-20

Tveksam om jag vill rekommendra Kreol. Den är så bra att jag vill ha den för mig själv!
Men de är värda allt beröm. Bra mat, härliga drinkar, Malmös bästa utbud av Rom, specialimporterat och rostat kaffe som för dig till himmelen,billigt och OCH som grädde på moset: EN FANTASTISK PERSONAL!
Här känner du dig välkommen direkt och andra gången känner du dig som stammis. Detta är sannerligen mitt nya häng! Läs mer
Erika L gillar detta

2008-08-17

Älghuvudet är en av de många barerna på Lilla Torg, svårt att skilja den ena från den andra. Det är lätt att slinka in eller slå sig ner på uteserveringen för ett glas öl när man promenerar förbi. Men charmen? Priset? Hänget?
Kanske beror min svala recension på att jag varit där för sällan. Mig imponerade det inte så värst på. Läs mer
Tobias B gillar detta

2008-02-16

JC har ett stort sortiment som jag faktiskt blev förvånad över. Hade någon sorts tanke på att det bara var kläder upp till 20-åringar. Deras jeanssortiment är imponerande och personalen kunnig. När mitt sällskap inte hittade sin storlek engagerade dem sig och letade fram flera olika storlekar.
Det är trevligt! Läs mer

2008-02-15

Detta är sista "riktiga" skivaffären som är kvar i Norrköping. Ett bra utbud vad gäller musikdvd och cd. Dessutom en bra begagnad vinylavdelning. Cd- boxar och DVD-boxar hittar du också ett stort utbud av här. Schysst och trevlig personal.
På vaxkupan har man också kunnat köpa diverse biljetter till rockkonserter och festivaler. Läs mer

2008-02-15

Kungs-TV i på Trädgårdsgatan i Norrköping ser ut som en gammaldags tråkig radio och tvaffär, men låt inte skenet bedra. Här innanför döljer sig inte bara kunnig och trevlig personal utan också ett bra sortiment av tv och hemmabioprodukter.
Att man sedan kan göra ett bra pris om man köper flera saker samtidigt gläder varje småländskt hjärta. Läs mer

2008-02-15

Detta "bolag" är inte bara alltid fullt av kunder, det är trångt, trist och med besvärad personal.
Kanske de besväras av A-laget som gärna huserar utanför och i bland i butiken. Men lite mera servicemainded personal har man ju vant sig vid när det gäller Systembolaget! Läs mer

2008-02-15

Gillar du medeltid och vikingar? I så fall bör du bege dig till Fotevikens vikingamuseum i Höllviken!
Här har man byggt upp autentiska hus som man bebor och lever i under sommartid. Kläder, dräkter, rekvisita, allt är genomtänkt och att gå en guidad tur här är både lärorikt och spännande.
Ett eldorado för de yngre.
En välsorterad museeibutik som har både klädmönster, smycken och böcker Läs mer

2008-02-15

Detta är affären att gå till när du kommer på att du glömt köpa vinet till lördagskvällen och klockan är halv tre på eftermiddagen. Generösa öppettider, ett väldigt bra sortiment och kunnig och trevlig personal utgör ytterligare plus naturligtvis.
Vill man så kan man också slänga lite käft med de trevliga vakterna i denna affär... i brist på annat alltså. Läs mer

Ami H skrev om Burger King
Någon sa att varje Burger king har något i sin restaurang som har lokal anknytning, vet inte om det är sant. Men mitt i lokalen i Höllviken tronar en miniatyr av frihetsgudinnan upp. I grälla färger från den amerikanska flaggan. Kan det bero på att "Friheten är större" i Vellinge kommun? Det inverkar direkt negativt på min aptit iaf.
BK i Höllviken är annars som de flesta andra, men oftast med en väligt trevlig och glad personal. Det gillas! Läs mer
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 13   Nästa

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte